Utilize este identificador para referenciar este registo: http://hdl.handle.net/10400.1/1867
Título: The impacts of tourism experiences in the destination impact. The case of the Algarve
Autor: Matos, Nelson
Mendes, Júlio
Valle, Patrícia Oom do
Palavras-chave: Destination image
Tourism experiences
Positioning
Satisfaction
Data: 2011
Editora: Tourism & Management Studies
Resumo: To succeed nowadays, tourism destinations must differentiate and create a competitive positioning, and this can only be done by addressing and adapting to the needs of their visitors. A value-attainment construct based on tourism experiences is proposed for the product development and promotion strategy of the destination Algarve.
Peer review: yes
URI: http://hdl.handle.net/10400.1/1867
ISSN: 1646-2408
Versão do Editor: http://tmstudies.net/index.php/ectms/article/view/282/426
Aparece nas colecções:ESG3-Livros (ou partes, com ou sem arbitragem científica)

Ficheiros deste registo:
Ficheiro Descrição TamanhoFormato 
Matos, Mendes & Valle 2011 The impacts of TEs in the DI the case of the Algarve 1st ICTMS.pdf246,15 kBAdobe PDFVer/Abrir


FacebookTwitterDeliciousLinkedInDiggGoogle BookmarksMySpace
Formato BibTex MendeleyEndnote Degois 

Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.