Utilize este identificador para referenciar este registo: http://hdl.handle.net/10400.1/4956
Título: Contribution of Ntas' perceptions towards ulll support systems
Autor: Bago, Joana
Santos, Lucilia
Fonseca, Henrique
Gonçalves, Teresa
Almeida, António Fragoso de
Ribeiro, Carlos Miguel
Monteiro, Rute
Quintas, Helena
Palavras-chave: University life long learning
Non-traditional adult students
Data: 2011
Editora: Universidade de Graz
Citação: Bago, J., Santos, L., Fonseca, H. M. A. C., Gonçalves, T., Fragoso, A., Ribeiro, C.M., & Quintas, H (2012). Contribution of NTAS’ perceptions towards ULLL support systems. Poster apresentado à 43rd EUCEN Conference, Universities’ Engagement in and with Society. The ULLL Contribution. University of Graz, Austria. 9-11 maio.
Resumo: New publics are arriving in Universities all over Europe that are deeply concerned in developing institutional strategies for Lifelong Learning, thus embodying the concept of University Lifelong Learning (ULLL). Among these new learners, at the University of Aveiro (UA), in Portugal, there are the Non- Traditional Adult Students (NTAS) which have a wide variety of professional backgrounds and motivations.
Peer review: yes
URI: http://hdl.handle.net/10400.1/4956
DOI: AUT: AAL01137; HQU00206; RUT01409
Aparece nas colecções:FCH4-Vários

Ficheiros deste registo:
Ficheiro Descrição TamanhoFormato 
Contributions of NTAS' Perceptions Owards ULLL Support Systems.pdf218,97 kBAdobe PDFVer/Abrir    Acesso Restrito. Solicitar cópia ao autor!


FacebookTwitterDeliciousLinkedInDiggGoogle BookmarksMySpace
Formato BibTex MendeleyEndnote Degois 

Todos os registos no repositório estão protegidos por leis de copyright, com todos os direitos reservados.